استاندار یزد:
استاندار یزد سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وزارت تعاون در شهرستان بافق و سطح استان این متناسب با ظرفیت‌های موجود را خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 04 June 2022

"مهران فاطمی" در آیین افتتاح طرحهای جدید سنگ آهن مرکزی ایران بافق که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: لازم می‌دانم از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخاطر اعتماد به نیروهای جوان و جهادی در بدنه این وزارت‌خانه تشکر کنم، چرا که این اعتقاد مبتنی بر وعده تحقق دولت جوان انقلابی است و ثمرات این دیده می‌شود و در آینده بیشتر مشهود خواهد بود.

وی افزود: در استان یزد راهبرد ما در معادن از سنگ تا قطعه است، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است و برخلاف سایر استان‌های معدنی در این زمنیه عقب‌ماندگی داریم.

استاندار اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان یزد مستقیم و غیرمستقیم وابسته به تامین اجتماعی و بیمه هستند، اما هلدینگ‌های مانند شستا تاکنون در استان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

فاطمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قطار ترنست یزد تهران حدود هفت ماه است که از مسیر برداشته شده و این در حالی است که قشر متوسط جامعه از آن استفاده می‌کنند، در حالی که این مساله با ۲۰۰ میلیارد حل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: لذا لازم است در شهرستان بافق و سطح استان یزد این هلدینگ‌ها متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود دارند بحث سرمایه‌گذاری را انجام دهند.

استاندار یزد تأکید کرد: شرکت سنگ آهن صرفاً یک بنگاه اقتصادی نیست، یک بنگاه فرهنگی، اجتماعی هم است که زندگی، حیات و تمدن این منطقه مبتنی بر آن شکل گرفته است.

فاطمی تصریح کرد: شهرستان بافق یک شهرستان معدنی است اما وقتی وضعیت بیمارستان و سلامت را نگاه می‌کنیم زیبنده این مردم نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار