فرمانده انتظامی استان از کشف ۷ تن و ۳۴۰ کیلوگرم برنج تقلبی قبل از عرضه در بازار در عمليات بازرسی از انبار یک فروشگاه در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 28 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در انبار یک فروشگاه در يكي از محله هاي شهر اراک، مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای بررسی موضوع آغاز شد.
وي یادآورشد:‌ در تكميل تحقيقات پليس مشخص شد كه فردي مقاديري برنج ایرانی خريداري كرده و بعد از مخلوط كردن آن با برنج هاي نامرغوب خارجي، قصد عرضه آن در بازار به عنوان برنج مرغوب ايراني را دارد.
این مقام انتظامی افزود: با شناسایی این محل و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از این انباری بازرسی و مقدار ۷ تن و ۳۴۰ کيلوگرم برنج تقلبی کشف شد.
 فرمانده انتظامي استان مرکزی اظهارداشت: ارزش برنج های مکشوفه از سوی کارشناسان در حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال ارزیابی شد.
سردارمفخمي شهرستاني در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، افزود: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار