آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد، همدان است.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 05 May 2022
 آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد، همدان است.

به گزارش تابناک همدان از مهر، حضرت آیت‌الله نوری همدانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مقامات و مسئولان استان همدان، ضمن تبریک عید سعید فطر و خیر مقدم، گفت: همدان وطن من است و من تمامی اهالی محترم همدان را دوست دارم و دیدار با مردم استان همدان، دیداری مبارک و مسرت‌انگیز است.

وی با بیان اینکه فضایی موجود در همدان، نتیجه وحدت، صفا، صمیمیت و اتحاد مقامات و مسئولان استان است؛ عنوان کرد: از وظایف ما در حوزه علمیه قم، درس، بحث و اشتغال علمی است، با توجه به اینکه به خاطر شرایط کرونا، درس و بحث در حوزه تعطیل شد، مقرر شده پس از ماه رمضان کلاس‌ها به مدت یک‌ماه برگزار شود.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: بعداز عید سعید فطر، به مدت یک‌ماه درس و بحث در حوزه علمیه قم آغاز و سپس تعطیل خواهد شد پس از آن نیز رحلت حضرت آیت الله روح‌الله خمینی (ره) است، که حتماً بعداز این زمان، نخستین جایی که سفر خواهم کرد استان همدان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از مزایای همدان، قدرت دولتی، حکومتی، علمی و صفا، صمیمیت و همکاری است که مسئولان با هم دارند، خاطرنشان کرد: فضایی در استان همدان به وجودآمده که نتیجه وحدت و اتحاد مقامات و مسئولان استان است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مقامات استان همدان خدمتگزاری بالایی در زمینه انقلاب اسلامی دارند، اظهار کرد: به گفته حضرت امام صادق علیه‌السلام در هر شهری اگر سه چیز نباشد مردم گرفتار و زندگی آن‌ها مختل خواهد شد، فقها، طبیبان و امیران یا کسانی که به شایستگی مدیریت کنند؛ فرصت خدمت به مردم از نعمت‌های خداوند است که باید قدر این فرصت را بدانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار