در دیدار فینال جام حذفی کشور بین دو تیم فوتبال نساجی و آلومینیوم بحث های حاشیه ای بوجود آمد و سر و صدای زیادی براه انداخت.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 03 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، در دیدار فینال جام حذفی کشور حاشیه های زیادی بین مربیان دو تیم بوجود آمد.

بر اساس این گزارش، از بحث نوازی با ساخت ابهامی گرفته تا شکایت رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از سرمربی تیم فوتبال نساجی حاشیه ها را دامن زد.

به همین جهت مربی نساجی در کنفرانس خبری بابت اتفاقات رخ داده بعد از فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از جامعه ورزش معذرت خواهی کرد. 

شاهرخ بیانی، مربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در ابتدا گفت: قبل از هرچیز خواستم بابت این اتفاقات که این هفته، ناخواسته در فوتبال ما افتاد از جامعه ورزش معذرت خواهی کنم؛ از طرف کادرفنی و آقای ساکت الهامی و امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد.

او در مورد بازی فردا با آلومینیوم باتوجه به اینکه دو تیم هفته قبل هم باهم بازی کردند بیان کرد: بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است و این سومین بازی است که با آلومینیوم بازی می‌کنیم. آلومینیوم بسیار تیم خوبی است که یکی دوسال می‌شود به لیگ برتر آمده و فوتبال خوبی بازی می‌کند، کادر بسیار خوبی دارد و مجموعه بسیار خوبی است ولی تیم ما هم نساجی است که خداراشکر قهرمان شده و انرژی خوبی به خاطر این قهرمانی به تیم ما آمده است.

بیانی در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: فکر می‌کنم دو تیم فوتبال بازی می‌کنند، فوتبال روی زمین و امیدوارم مثل بازی‌های قبل تیم‌ها فوتبالی بازی کنند که هواداران لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار