شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور غرورآفرین مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 30 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  متن بیانیه به شرح ذیل است: آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک، روز رساترین فریاد علیه سبوعیت و موجودیت نامشروع و غیر انسانی اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان و قدس شریف بود .

همه آمده بودند که بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی و تاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه ، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم و ستمدیدۀ عالم به ویژه ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند، یکپارچه و متحد، همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله (ص) » حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین ؛ نشان از عمق نفوذ استراتژی ایران اسلامی و کلام الهی و روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پس از گذشت بیش از چهار دهه از آن ، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان و حتی آزادۀ جهان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از خلق حماسه عظیم مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی روز حمایت از قدس شریف و مظلومان فلسطین که نمایش شکوهمندی از اتحاد، انسجام و بصیرت را به منصه ظهور نهاد تقدیر و تشکر می‌نماید./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار