مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تلاش برای رفع محرومیت و کاستی در مناطق کم برخوردار از جمله اولویت های اصلی این مجموعه است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 04 October 2015
مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تلاش برای رفع محرومیت و کاستی در مناطق کم برخوردار از جمله اولویت های اصلی این مجموعه است.

به گزارش ایرنا؛سرهنگ پاسدار شهرام صادقی  افزود: هفته دفاع مقدس امسال کارکنان سازمان بسیج اصناف کشور در قالب گروه جهادی در روستای نجفیه تویسرکان حضور یافتند.

وی اظهار کرد: اعضای این گروه که به همراه سردار کریمی رییس بسیج اصناف کشور در یک کار جهادی اقدام به دیوار کشی و مرمت یک مسجد نیمه کاره کردند.

وی با ذکر اینکه سردار کریمی به مدت 10 روز در همدان حضور داشت اظهار کرد: این فرمانده دفاع مقدس علاوه بر همکاری در ساخت مسجد برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی و اقتصاد مقاومتی حضور داشتند.

مسوول بسیج سازندگی همدان یادآوری کرد: سردار یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج نیز در هفته دفاع مقدس از روند اجرایی اردوی جهادی کارکنان سازمان ورزش بسیج در روستای جیحون آباد قهاوند بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار صادقی افزود: با حضور این مقام مسوول نیز خانه یک نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تکمیل و تجهیز شد.

وی اظهار کرد: همچنین تیمی از بسیج محلات تهران در با حضور در یکی از روستاهای محروم رزن اقدام به تکمیل خانه عالم کردند.

وی افتتاح چندین پایگاه مقاومت در شهرستان های کبودرآهنگ ، نهاوند و رزن، ساخت دو سوله ورزشی در اسدآباد و تویسرکان و ساخت سوله ورزشی امام علی (ع) را از طرح های بهره برداری شده در هفته دفاع مقدس امسال برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار