رییس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب گفت: ۲۲ مدرسه، ۲۳ مسجد و ۸ سالن ورزشی برای اسکان زوار همایش بزرگ صعود به بازی‌دراز تجهیز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 27 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مهدی کمری رییس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب امروز در جمع اصحاب رسانه، از فراهم شدن تمهیدات و تجهیزات لازم برای همایش بزرگ صعود به بازی‌دراز خبر داد و اظهار کرد: هلال احمر شهرستان سرپل‌ذهاب برای پوشش امدادی برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز در آمادگی کامل است.

وی افزود: ۲۰۰ امدادگر از شهرستان‌های مختلف استان و شهرستان سرپل‌ذهاب به‌صورت آماده‌باش قرار دارند، همچنین ۵ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده شده که در روز برگزاری مراسم در نقاط مختلف استقرار خواهند داشت.

رییس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب ادامه داد: تمهید مقدمات لازم برای برپایی ایستگاه سلامت و استقرار تیم درمان توانبخشی و انجام کار‌های بشردوستانه، توزیع ۱۰ هزار تخته پتو، موکت و زیرانداز در ۲۲ مدرسه، ۲۳ مسجد و ۸ سالن ورزشی برای اسکان زوار، هماهنگی لازم بالگرد هلال احمر استان برای گلباران مسیر راهپیمایی و یادمان شهدای بازی‌دراز از برنامه‌های هماهنگ‌شده عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار