کد خبر: ۱۰۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 25 April 2022

به گزارش تابناک همدان از شفقنا، قیمت نفت در روز دوشنبه به پایین‌ترین حد دو هفته خود سقوط کرد و ضرر‌های هفته گذشته را افزایش داد، زیرا نگرانی‌ها در مورد اینکه قرنطینه‌های طولانی‌مدت COVID-۱۹ در شانگ‌های و افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا به رشد اقتصاد جهانی و تقاضا برای سوخت آسیب می‌زند، افزایش یافت.

بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳.۹۳ دلار یا ۳.۷ درصد کاهش به ۱۰۲.۷۲ دلار در هر بشکه رسید. بهای آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۳.۸۰ دلار یا ۳.۷ درصد کاهش به ۹۸.۲۷ دلار در هر بشکه رسید. هر دو شاخص در هفته گذشته به دلیل نگرانی‌های تقاضا تقریباً ۵ درصد کاهش یافتند..
مقامات شانگ‌های در حال مبارزه با شیوع کووید-۱۹ حصار‌هایی را در خارج از ساختمان‌های مسکونی ایجاد کرده‌اند که باعث اعتراض عمومی جدید نسبت به قرنطینه شده است که بسیاری از جمعیت ۲۵ میلیونی شهر را مجبور به خانه نشینی کرده است.
در سمت عرضه، شرکت‌های انرژی ایالات متحده برای پنجمین هفته متوالی به دلیل قیمت‌های بالا و تشویق دولت، دکل‌های نفت و گاز طبیعی را اضافه کردند.
سه منبع در روز جمعه به رویترز گفتند، کنسرسیوم خط لوله خزر روسیه-قزاق در اروپا پس از تقریبا ۳۰ روز اختلال در پی تعمیرات یکی از تاسیسات بارگیری کلیدی خود، صادرات کامل خود را از ۲۲ آوریل از سر گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار