کد خبر: ۱۰۴۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 22 April 2022

امام جمعه شهرستان لاهیجان در صبحگاه مشترک نظامی بمناسبت سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت،فاتح نبل و الزهرا سردارشهیدمحمدعلیحق_بین   فرمود

سردار شهید حق بین افتخار ما گیلانی هاست که در سالگرد شهادت این سردار جبهه  مقاومت  برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

 

بگزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک گیلان امام جمعه لاهیجان افزود

به پاس قدردانی از  ،تفکر ، مجاهدت و رشادت کسی است که با اخلاص با فروتنی و توکل به خدا و ایمان به هدف خود در برابر ستم و ظلم به انسانیت ایستاد.

 

 

ایشان در توصیف شهید برزگوار گفتند: شهید حق بین در قامت یک پاسدار برای پابرهنگان و گرسنگان عالم و کسانیکه در همسایگی ما از تحقیر شدگان بودند و به خاک و تمامیت ارضی آنها تجاوز شده بود تمام قد ایستاد.

 

وی با اشاره به کارنامه درخشان سردار شهید حق بین گفت: روحیه خستگی ناپذیری و کارنامه پرافتخار این شهید بزرگوار نشات گرفته از مراد خود حضرت سید الشهدا و فرماندهان جبهه و جنگ علی الخصوص حاج قاسم سلیمانی عزیز بوده است .

 

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با استفاده از نیروی قدس " و با پرورش شهیدانی چون سلیمانی و حق بین   ..."  دو قطبی جهاد و عرفان را با هم تلفیق و  ادغام نموده افزود؛ جامعه جهانی  از دیرباز با یک دوقطبی همراه بود که عده ای فقط در مبارزه مسلحانه بودند و عده ای هم در صلح و صفا و عرفان بودند و این دو هیچگاه با هم جمع نشدند یا مبارز بودند یا عارف بودند .

 

وی ادامه داد: نیروی قدس و سردار شهید حق بین ثابت کردند که در عین مبارزه مسلحانه می توان عارف بود  اشک شبانه داشت و روزه مستحبی گرفت، اخلاقیات در طول جنگ برای او مهم باشد و مهمتر اینکه در برابر خدا بترسی و برای مردم فروتن باشی؛

 

 

وی اظهار داشت: شهید حق بین در برابر ظلم ستمگران جانانه ایستاد و برای او چیزی جز آزادی و قوت نهضت های آزادی بخش چیز دیگری مهم نبود .

 

امام جمعه شهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد:

امروز آنچکه شهید عزیز ما محمد علی حق بین را بعنوان یکی از یادگاران دفاع مقدس برای تک تک ما بعنوان یک شهید ماندگار معرفی میکند این است که برابر دشمنی جهانی ایستادگی کرد .

امروز دشمنان ما جهانی فکر میکنند و فکر جهانی آنها جهان خواری است که در برابر مسلمانان جبهه متحد تشکیل دادند .اما شهدایی همچون شهید حق بین تفکر جهان وطنی داشتند به این معنا که همه دنیا وطن او محسوب می شود و هر جای این دنیا که به مظلوم اهانت می شود شهید حق بین و امثال حق بین ها آنجا را وطن خود می دانند.

 

 

حجت الاسلام سلیمانی امروز را روز بزرگی برای استان گیلان دانست و افزود امروز مردنی از میان ما پرگشود که با تیرها و آنچکه از دوران دفاع مقدس در بدن داشت یک لحظه از نهضت های آزادی بخش غافل نبود خود را وقف جبهه مقاومت نمود

 

 

 امروز دنیا می داند سپاه پاسداران بعنوان یک نیروی واکنش  سریع آماده پاسخگویی به هر گونه حجمه است و رژیم صهیونیستی به این یقین رسیده است که اگر کوچکترین تعرضی به خاک ، آرمان و ایمان  این کشور بشود سپاه پاسداران بعنوان یک نیروی تربیت یافته در مکتب امام (ره) ، رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک خواهد کرد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار