مربی استقلال اعتقاد دارد وقتی ورزشگاه آزادی با چمن مناسب وجود دارد و هر دو تیم خواهان بازی در این مکان هستند برگزاری دیدار فینال در شهری دیگری نامفهوم است.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 21 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با انتقاد از برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در تبریز خواهان انجام این مسابقه در ورزشگاه آزادی شد.

شاهرخ بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل مس کرمان و راهیابی این تیم به فینال جام حذفی، اظهار داشت:

مسی‌ها آمده بودند که گل نخورند و روی اشتباهات‌ ما به گل برسند. این نوع بازی چِرک بود ولی خوشبختانه بازیکنان ما خوب بازی کردند و در نهایت بازی را بردیم. شرایط بازی طوری شد که هر چقدر زمان می‌گذشت کارمان سخت می‌شد و بازیکنان استرس داشتند. مسی‌ها می‌خواستند بازی به ضربات پنالتی کشیده شود تا شانس برد 50 – 50 را داشته باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد:

انسجام و اتحاد هواداران نشان داد که چقدر تیم‌شان را دوست دارند و بی‌جهت نیست که نساجی 60 سال قدمت دارد. این علاقه برای یکی دو سال نیست و مازندرانی‌ها عاشقانه نساجی را دوست دارند. زمانی که با ساکت الهامی در مراسم سالگرد مرحوم نادر دست‌نشان شرکت کردیم آنجا متوجه شدیم مردم چقدر نساجی را دوست دارند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار