سرهنگ "حمیدرضا سرخوش‌پور" - فرمانده انتظامی لنگرود
کد خبر: ۱۰۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ 21 April 2022

 

سرهنگ "حمیدرضا سرخوش‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان پلیس، نقش مردم در پيشگيري از وقوع سرقت را بسيار مهم قلمداد كرد و اظهار داشت: در اين زمينه توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس مي‌تواند از وقوع بسياري از سرقت‌ها جلوگيري كند.

وي در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان لنگرود و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 12 با انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها، رد يك باند 4 نفره سارقان را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس از شناسایی هویت سارقان این افراد با هماهنگی قضائی طی 2 عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان یک عدد پمپ آب، یک دستگاه دیلر و تعدادي قطعات موتورسکلت و لوازم ساختمانی سرقتي کشف شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به 3 فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره، 2 فقره سرقت از داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسکیلت و یک فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: سارقان 31، 32، 36 و 42 ساله با تکمیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.

سرهنگ سرخوش‌پور در پايان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار