هتل‌ های یاسوج اقامتگاه‌های مناسبی برای گذراندن روزهای هیجان‌انگیز است. این هتل ‌ها امکانات خوبی برای اقامت داشته و می‌توان آنها را به صورت آنلاین رزرو نمود!
کد خبر: ۱۰۴۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 18 April 2022

هتل پارسیان یاسوج

اگر به فرهنگ لرها علاقه‌مندید و دوست دارید به یکی از زیباترین شهرهای ایران سفر کنید، یاسوج بهترین گزینه است. یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران، پر از رودهای خروشان، کوه‌های سر به فلک کشیده و آبشارهای زیباست. چند جنگل زیبا را نیز در یاسوج خواهید دید که نمونه آن‌ها جنگل‌های بنه و بلوط است. شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مکان‌های گردشگری فراوانی داشته و دارای بهترین اقامتگاه‌ها است. در این مقاله هتل‌ های یاسوج را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل آزادی یاسوج

سوئیت هتل آزادی یاسوج با تم آبی تیره

هتل آزادی یکی از هتل‌ های بین‌المللی یاسوج بوده که بر فراز تپه‌های جنوب این شهر بنا گردیده است. این هتل دارای ۷۲ واحد اقامتی بوده و در سال ۱۳۷۶ فعالیتش را آغاز نمود. هتل آزادی یاسوج چهار طبقه دارد و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. در آخرین بازسازی اتاق‌های جدیدی به هتل اضافه شده و امکاناتش بهبود یافت. هتل پارسیان آزادی یاسوج امروزه یک هتل ۴ ستاره بوده که موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و به رودخانه نیز مشرف است.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته توئین و دبل، اتاق دو تخته وی‌آی‌پی، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت جونیور برای سه نفر، سوئیت دو خوابه رویال برای ۴ نفر، سوئیت یک خوابه پریزنتال برای دو نفر و سوئیت پرنسس برای دو نفر اشاره نمود. مشخص است که سوئیت‌ها امکانات بیشتری از اتاق‌ها دارد. این امکانات نظیر تلویزیون ال‌ای‌دی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، دستگاه چای ساز، حمام، کمد لباس، سشوار و مبلمان است.

دیزاین تمامی اتاق‌های هتل آزادی یاسوج بسیار زیبا بوده و تخت‌های مناسبی برای اقامت دارد. از امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی یاسوج باید به تراس، پارکینگ، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن همایش، سالن کنفرانس، فضای سبز، آلاچیق برای نشستن، امکانات برای معلولین، پارک بازی برای کودکان و خدماتی همچون خشکشویی، لاندری، خدمات اتو، فکس، دستگاه واکس کفش، صبحانه و ناهار در اتاق اشاره نمود.

مجتمع جهانگردی یاسوج

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های یاسوج مجتمع جهانگردی است. این مجتمع نیز در خیابان پاسداران واقع شده و قیمت خوبی را برای رزرو هتل ارائه می‌دهد. مجتمع جهانگردی بر فراز تپه‌هایی به ارتفاع ۲۰۰ متر قرار گرفته و محوطه وسیعی دارد. تعداد واحدهای اقامتی مجتمع جهانگردی یاسوج به ۲۸ باب اتاق و سوئیت می‌رسد.

همچنین این هتل دارای یک رستوران در محوطه بوده که با ظرفیت ۱۲۰ نفر، انواع غذاهای لذیذ ایرانی را ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی شامل سوئیت رویال دو تخته و سوئیت سه تخته لوکس است. امکانات داخلی این سوئیت‌ها نظیر اسپیلت، حوله، حمام، یخچال، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، موکت، مبلمان، دوش، کمد لباس، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی شوفاژ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

امکانات هتل نیز شامل نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس، رستوران، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی، تلویزیون در لابی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، فکس و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو است. با رزرو مهمانسرای جهانگردی یاسوج فاصله اندکی تا فرودگاه خواهید داشت؛ این فاصله حدود ۸ کیلومتر است. همچنین از یاد نبرید که هتل جهانگردی در مرکز شهر واقع شده و به همین سبب فاصله اندکی تا دانشگاه یاسوج دارد.

هتل ارم یاسوج

یکی از هتل‌ های دو ستاره یاسوج، هتل ارم است. این هتل بین میدان هفت تیر و میدان جانباز قرار گرفته و دارای ۱۶ اتاق است. هتل ارم یاسوج در سال ۱۳۶۸ ساخته شده و تاکنون هیچ بازسازی روی آن انجام نگرفته است. این هتل دو طبقه بوده و دارای اتاق‌های راحتی است.

این اتاق‌ها شامل اتاق دو تخته دبل و توئین و اتاق سه تخته است. در اتاق‌های سه تخته هتل ارم یاسوج می‌توانید تلویزیون، کولر آبی، گلیم، یخچال و سیستم گرمایش و سرمایش را ببینید. از امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۱۶ خودرو، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، لابی و صندوق امانات اشاره نمود.

جاهای دیدنی یاسوج

شهر زیبای یاسوج دارای بهترین جاذبه‌های گردشگری است؛ از همین رو به عنوان پایتخت طبیعت شناخته می‌شود. از جمله این جاذبه‌های گردشگری آبشار یاسوج است. این آبشار در ۵ کیلومتری شمال یاسوج قرار داشته و منطقه‌ای خوش آب و هوا برای گردشگری و پیک نیک است. از دیگر جاهای دیدنی یاسوج می‌توان به تنگه ‌مهریان اشاره کرد. این تنگه رودخانه زیبایی دارد و برای رسیدن به آن باید به شمال شهر یاسوج بروید.

از دیگر مکان‌های مهم شهر یاسوج، پیست اسکی کاکان است. این پیست اسکی در مناطق بکر کوهستانی یاسوج قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید فاصله ۱۸ کیلومتری را طی کنید. عرض پیست اسکی کاکان ۱۵۰۰ متر و طول آن ۶۰۰ متر است. در این پیست اسکی می‌توانید چندین رستوران و خوابگاه را ببینید که یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری یاسوج در فصل زمستان به شمار می‌رود.

پارک جنگلی یاسوج نیز یکی از پارک‌های کوهستانی بزرگ بوده که در شمال شرق این شهر واقع شده است. پارک جنگلی یاسوج مملوء از درختان بلوط ایرانی و پوشش گیاهی بادام، ارزن، بنه و غیره است. آبشار تامرادی نیز یکی از جاهای دیدنی یاسوج است. این آبشار در ۵۰ کیلومتری غرب یاسوج قرار گرفته و در مسیر جاده سپیدار است. آبشار تامرادی منظره‌ای زیبا داشته و دارای چندین حوضچه آب است.

دریاچه مور زرد یکی از جذاب‌ترین دریاچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب یاسوج واقع گردیده است. این دریاچه ۳۵ هکتار مساحت داشته و از سطح دریا ۲۱۸۰ متر ارتفاع دارد. عمق این دریاچه به ۸ متر می‌رسد و جزو محبوب‌ترین مناطق دیدنی اطراف یاسوج به شمار می‌رود.

دشت راق نیز یکی از مناطق زیبا و رویایی این استان بوده که با اقلیم سردسیری و پوشش گیاهی گوناگون، جزو مناطق گردشگری اطراف یاسوج محسوب می‌شود. برای رسیدن به دشت راق باید ۸۵ کیلومتر را سپری نمایید. در این دشت انواع گیاهان متنوع مانند ارزن، قارچ، خرکول، چویل، جاشیر، لاله‌های واژگون و چوک را خواهید دید.

جمع‌بندی

اگر تابه‌حال به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نکرده‌اید، حتماً باید یک برنامه‌ریزی حسابی برای این منطقه داشته باشید. شهر یاسوج جاهای دیدنی فراوانی داشته و دارای بهترین اقامتگاه‌ها است. برای رزرو هتل‌ های یاسوج می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نموده و دراسرع‌وقت یکی از این هتل‌ ها را برای اقامت رزرو کنید.

 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار