فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هوانیروز در ۲۸ استان از جمله استان اصفهان اورژانس هوایی را به عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 15 April 2022

سرهنگ خلبان ولی رحمانی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر اصفهان با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، گفت: این نامگذاری نشان هوش و درایت امام خمینی (ره) بود.

وی به تحمیل جنگ هشت ساله علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی با آغاز جنگ تحمیلی وارد عرصه دفاع شد و در هشت سال ۴۸ هزار شهید تقدیم راه اسلام و انقلاب کرد.
جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش با اشاره به رشادت‌های هوانیروز در سال‌های دفاع مقدس اضافه کرد: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالهای دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار ساعت، یک رکورد جهانی را ثبت کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی در مرزهای کشور حضور دارد و بخشی از توان خود را در راستای مسوولیت اجتماعی و براساس دستورات فرمانده کل قوا در حوزه خدمت به مردم و ایجاد امنیت اجتماعی به کار گرفته است.
رحمانی ادامه داد: ارتش در سیل و زلزله و حوادث طبیعی در کنار مردم بودن و حتی در بسیاری از موارد قبل از ستاد بحران در کنار مردم به خدمت‌رسانی پرداخت.
وی اضافه کرد: ارتش با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در مقابله با ویروس کرونا تمام توان خود را به کار گرفت و احداث بیمارستان‌های صحرایی، آبرسانی به مناطق محروم، احداث  مسکن محرومین و خدمات دیگر در کارنامه این قرارگاه ثبت شده است‌.
وی تاکید کرد: ارتش به مصداق آیه «اشدا ٕ علی الکفار و رحمإ بینهم»، در مقابله با دشمن آماده و پا در رکاب دفاع و نسبت به مردم شعار «از مردم، با مردم، درکنار مردم و درخدمت مردم» را دنبال می‌کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار