معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از تشدید نظارت‌های بازرسین بهداشت محیط در طرح سلامت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز فعال در ماه مبارک رمضان با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 14 April 2022

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازرسین بهداشت محیط در استان در قالب طرح سلامت ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین تا کنون به واحد‌های صنفی مربوطه نظارت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون از نه هزار و ۷۷۵ مراکز اقامتی، اماکن بین راهی، مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی بازرسی به عمل آمده و ۷۴ صنف متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شکیبا با اشاره به اینکه برخی واحد‌های صنفی متخلف طی این بازرسی ها پلمپ شدند، گفت: ۴۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد و در این مدت به ۲۲ مورد شکایت مردمی تعداد موارد رسیدگی و ۱۵۰۷ کیلو گرم مواد غذایی غیرمجاز طی این مدت توقیف، جمع آوری و معدوم شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: ۶۵ مورد از موادغذایی نمونه برداری و کیفیت مواد غذایی با تجهیزات پرتابل بازرسی و ۳۸۹ مورد از آب آشامیدنی نمونه برداری شده است.

شکیبا با تاکید بر اینکه سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است، افزود: درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز فعال در ماه مبارک رمضان ازجمله کارگاه‌های قنادی تولیدکننده زولبیا وبامیه، آش وحلیم، رستوران ها، کبابی‌ها وسایراماکن با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس حاصل نمایید که دراسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار