کد خبر: ۱۰۳۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ 13 April 2022
علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، گفت: تاکید مقام معظم رهبری این بود که ضمن توجه بر عرصه‌های جدید تولید بر پایه دانش بنیان، باید اشتغال آفرین باشند.

وی افزود: اعتماد آفرینی یکی دیگر از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که دولت سیزدهم نیز ضمن تاکید بر این تکلیف مهم، تا کنون سعی کرده در این راستا حرکت کند. 

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا در راستای جهاد تبیین، علیه سیاه نمایی‌ها و تحریف دستاورد‌های نظام توسط دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی اقدام شود، بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات عدیده در حوزه اقتصاد، حرکت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای گره گشایی از این مشکلات و رفع موانع بر سر راه شکوفایی اقتصاد است.

قاسمی فرزاد گفت: در طی تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری و اقتصادی، دستاورد‌های بزرگی داشته که باید در یک اقدامی جهادی تبیین شوند.
 
وی اشاره کرد: تلاش دشمنان این است از طریق تحریم، کشور را به فروپاشی برساند، اما ایستادگی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری خیالات خام آن‌ها را نقش بر آب کرد. 

قاسمی فرزاد گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز جفاست اگر مردم را ناامید کنیم لذا باید با تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری مردم را امیدوار کنیم. 








اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار