نشست بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های دانشگاه‌ یزد و علوم پزشکی شهید صدوقی با دانشگاه سن سیمون بولیوی امروز در دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 10 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سفیر بولیوی در ایران افزایش همکاری‌های دانشگاه‌های دو کشور را در راستای اهداف نزدیکتر شدن روابط میان ایران و بولیوی عنوان کرد.


خانم پرز با اشاره به جایگاه مطلوب دانشگاه یزد، خواستار گسترش روابط دانشگاهی با این دانشگاه شد.


رئیس دانشگاه سن سیمون بولیوی نیز با اشاره به جایگاه بالای دانشگاه یزد در بین دانشگاه‌های جهان اظهار داشت: علاقه مندیم با دانشگاه یزد در زمینه تبادل دانشجو و استاد و همچنین اعطای بورسیه تحصیلی در مقاطع تکمیلی دکتری همکاری کنیم.


مدینا با اشاره به توانایی دانشگاه‌های یزد و علوم پزشکی شهید صدوقی در زمینه فناوری‌های نوین و تجاری سازی محصولات دانش بنیان ادامه داد: تمایل داریم با انجام تفاهم‌های دو جانبه از تجربه‌های ارزنده این دانشگاه‌ها بهره‌مند شویم.


رئیس دانشگاه یزد هم تصریح کرد: این دانشگاه در حال تبدیل شدن به دانشگاه‌های نسل چهارم است و این آمادگی را داریم که تجربه‌های خود را در این زمینه به دانشگاه سن سیمون انتقال دهیم.


کلانتری افزود: تبادل دانشجو و استاد در رشته‌های مختلف و اجرای مشترک طرح‌های پژوهشی از دیگر زمینه‌های همکاری میان دو دانشگاه است.

برچسب ها: بولیوی ، دانشگاه‌ ، سفیر ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار