باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای نسبت به پخش نشدن دیدارهای این تیم از شبکه سوم اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 07 April 2022

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز شد و ۲ نماینده فوتبال ایران از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به مصاف رقبای خود رفتند اما سپاهان که در گروه دشواری قرار دارد، با پاختاکور دیدار کرد و فولاد نیز به مصاف حریف قدرتمند خود یعنی الغرافه رفت.

با این حال، هیچ‌کدام از ۲ بازی نمایندگان ایران در کنداکتور شبکه سوم سیما قرار نداشت  و این مساله موجب شد تا باشگاه سپاهان این اتفاق را تبعیض آمیز بداند.

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این خصوص با بیان اینکه ما به این مساله بسیار اعتراض داریم اظهار داشت: سپاهان نماینده جمهوری اسلامی است اما امروز متوجه شدیم بازی ما در کنداکتور نیست.

وی ادامه داد: این اتفاق بر خلاف نگاهی است که مسوولان صداوسیما به تیم‌های دیگر دارند و این نگاه تبعیض آمیز اصلا پذیرش ملی ندارد.

ناظری افزود: چرا رسانه ملی نباید به نماینده کشورمان دید مثبتی داشته باشد؟ انتظار داریم با سپاهان نیز مثل سایر تیم‌های نماینده ایران در رقابت‌های بین‌المللی رفتار شود.

در نامه اصفهانی‌ها که اسفند سال گذشته خطاب به سازمان صدا و سیما ارسال شده، آمده است که با توجه به اهمیت بالای این رقابت‌ها، خواهشمند است که دستور فرمایید پخش زنده این مسابقات در دستورکار قرار گیرد.

حالا و پس از اینکه مشخص شد حداقل دیدار امشب اصفهانی‌ها در برنامه پخش شبکه سوم قرار ندارد، آنها نامه ارسالی خود را منتشر کرده و از درخواست ۲۴ روز پیش خود، رونمایی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار