فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق باغات محدوده کهریزک به همراه کشف موتورسیکلت مسروقه و اموال سرقتی با ۴نفر شاکی، خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 06 April 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از باغات و زمین های کشاورزی در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۱۷۰کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک با رصد میدانی و تحقیقات پلیسی نقاط جرم خیز و پیک جرائم را مورد شناسایی قرار دادند.

جلیلیان با اشاره به اینکه نقاط جرم خیز تحت پوشش ماموران انتظامی قرار گرفت اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل مقادیر قابل توجهی پمپ آب، پمپ باد، قطعات پمپ های چاه، یخچال و غیره مشکوک که پس از متوقف کردن خودرو با حرف های ضد و نقیض راننده روبرو می شوند که در نهایت راننده خودرو برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی اعلام داشت: درتحقیقات تخصصی انجام شده متهم سابقه دار با اقرار به سرقتی بودن اموال کشف شده به 3فقره سرقت از باغات ویک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد که پس از هماهنگی قضائی مخفیگاه متهم بازدید و موتور سیکلت هوندای مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: باجانمایی سارق، شکات شناسایی که پس از اخذ شکایت از آنان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در شهرری 

جلیلیان در ادامه گفت: تیم عملیاتی کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنی در محدوده شهر ری به راننده و ۲ سرنشین خودروی پراید مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی دستور ایست و توقف را برای راننده صادر، اما راننده با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری که طی تعقیب و گریز چندین کیلومتری خودرو متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

جلیلیان اعلام داشت: در بازدید انجام شده از خودروی متهمان ۳  جعبه ابزار، ۵ دستگاه ضبط خودرو، ۲ عدد رینگ و لاستیک، یک عدد پلاک  خودروی غیر، دیلم، سنگ فرز، چکش و یک جفت باند خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان سابقه دار در ادامه تحقیقات پلیسی به سرقتی بودن اموال اعتراف کردند،تصریح کرد: شناسایی مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد و متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان لابی آپارتمان‌ها دستگیر شدند 

جلیلیان در ادامه گفت: به دنبال وقوع دوفقره سرقت تلویزیون ال سی دی و لوستر از لابی آپارتمان ها در محدوده شهرری، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصد میدانی، تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان در محدوده کیانشهر شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضائی دراین خصوص انجام گرفت، ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری شهرری با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم هردو متهم که از سارقان حرفه ای و دارای سوابق متعدد سرقت بودند را دستگیر و در بازدید از محل دو عدد لوستر مسروقه کشف و به همراه متهمان برای بررسی بیشتر به کلانتری شهرری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: درتحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف کرده و پس از اخذ شکایت از شکات، پرونده به همراه متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار