بازاریان متخلف در شهرستان گچساران سال گذشته حدود ۶۵ میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 05 April 2022

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران گفت: سال گذشته با انجام ۱۴ هزار و ۷۶۴ مورد بازرسی از بازار این شهرستان بیش از ۴۵۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

حسن ضامن فر بیشترین موارد تخلف اصناف را درج نکردن قیمت و گران‌فروشی اعلام کرد و افزود: در این بازرسی‌ها بازاریان متخلف ۶۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال جریمه شدند.

ضامن فر اضافه کرد: در همین مدت ۱۲۰ واحد صنفی متخلف به علت تکرار تخلف پلمپ شدند.

وی به طرح ویژه نظارتی نوروز از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون در این طرح ۲ هزار و۵۰۰ واحد صنفی بازرسی شدند که از این تعداد ۹۱ نفر به دلیل تخلفات مختلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران با بیان اینکه متخلفان صنفی در طرح ویژه نظارتی نوروز بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند گفت: این طرح ویژه نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف پیشگیری از تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان همچنان ادامه دارد.

ضامن فر افزود: در این مدت ۲۵ گشت مشترک با همراهی دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف در بازار گچساران انجام شده است.

وی با اشاره به نقش موثر مردم برای رسیدگی به تخلفات بازار افزود: در این ایام ۳۰ فقره گزارش مردمی نیز به این اداره ارسال شده و انتظار است شهروندان بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت را برای شناسایی و برخورد با متخلفان یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار