رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: نزدیک‌ترین مسابقات جام جهان پهلوان تختی در خرداد ماه برگزار خواهد شد، که تعداد هشت کشتی گیر کرمانشاهی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 28 March 2022

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی گلستان برگزار شد تیم کرمانشاه با اختلاف بسیار کمی از مازندران و تهران موفق به کسب مقام سوم کشوری شد، با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در کادر فنی انجام شده، برنامه‌های بلند مدتی مطرح شده که به زودی اجرایی خواهد شد؛ و کمیته‌های استعداد یابی را خواهیم داشت که در سال آینده میتوانیم شاهد چهر‌های جدید و آینده سازی در ورزش کشتی استان باشیم.

وی به این موضوع اشاره کرد: با توجه به اینکه از تمامی اقشار به ویژه قشر ضعیف به سمت این ورزش گرایش دارند، به دلیل نامناسب بودن شرایط مالی هیئت کشتی، ورزشکاران و قهرمانان این رشته بعد از تلاش‌های زیادی که دراین رشته برای کسب عنوان‌های قهرمانی مختلف انجام میدهند ناگهان مجبور به رها کردن ورزش و قهرمانی می‌شوند.


محبی تصریح کرد: اسامی اعزام شدگان به مسابقات جام جهان پهلوان تختی در وزن‌های مختلف عبارتند از: وزن ۱۲۵کیلو یدالله محبی ومحمد مرادی، وزن ۷۴کیلو حامد رشیدی، وزن۶۳کیلو خیرالله قهرمانی، در وزن ۷۹کیلو بهمن تیموری و سبحان یاری و وزن ۹۲کیلو ارشک محبی، اگر سهیه یک پنجم نیز به ما تعلق بگیرد با هشت نفر و در غیر اینصورت با هفت نفر در مسابقات حضور می‌یابیم.


وی در ادامه گفت: در راستای اردو‌های آمادگی ما هر ۱۰ الی ۱۵رو‌ز یکبار در رده‌های سنی مختلف اردو‌ها رو برگزار میکنیم و اقدام به اعزام کشتی گیران به مسابقات خواهیم کرد و طبق برنامه‌های ذکر شده برای سال آینده در نظر داریم که تعداد اردو‌ها را افزایش بدهیم و ازظرفیت شهرستان‌ها هم استفاده کنیم.


رئیس هیت کشتی استان تصریح کرد: شرایط مالی کشتی مناسب نبوده و به همین دلیل توانایی حمایت از ورزشکاران را آنطور که باید ندارد و جوایزی هم که به مدال آوران اهدا میشود بسیار ناچیز است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار