تورهای قمگردی برای نوروز 1401 برای دو گروه برنامه ریزی شده که گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های شاغلین در غسال خانه ها و بهشت معصومه(س) هستند که این تورها به صورت رایگان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ 24 March 2022

به گزارش تابناک قم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای میزبانی از مسافران نوروزی و معرفی جاذبه های این شهر به شهروندان و مسافران تورهای متنوع قم گردی رل طرح ریزی و در ایام نوروز به اجرا رسانده است.

تورهای قمگردی برای نوروز ۱۴۰۱ برای دو گروه برنامه ریزی شده که گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های شاغلین در غسال خانه ها و بهشت معصومه(س) هستند که این تورها به صورت رایگان و تفریحی با بازدید از مراکزی مانند خانه ملاصدرای کهک، بوستان علوی، باغ پرندگان و… صورت می گیرد.

گروه دومی که از تورهای این سازمان استفاده می کنند مسافران نوروزی و همشهریان قمی هستند که می توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که سازمان فرهنگی شهرداری از آنان حمایت کرده، تور مورد علاقه خود را انتخاب و در آن شرکت کنند.

این سازمان برای حمایت از دو شرکت بخش خصوصی که در این موضوع فعالیت می کنند بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و همچنین پوسترهای اطلاع رسانی را در مراکز تفریحی و گردشگری نصب کرده تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این دو، تور خود را انتخاب کرده و لحظات خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار