تابناک-مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: ۱۲ آموزشگاه با ۵۶ کلاس درس آماده اسکان میهمانان نوروزی از ۲۹ اسفند ماه هستند.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 20 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عبدالله عبدی بحرینی صبح امروز با بیان اینکه سهولت در دسترسی به اماکن اسکان و رفع دغدغه مسافران فرهنگی یکی از راه تکریم جامعه فرهنگیان است اظهار داشت: فراهم سازی بستر مناسب جهت رفاه فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی و شناساندن جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان به میهمانان از مهم ترین مواردی است که می بایست مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲ آموزشگاه بعنوان مجری خدمات رفاهی به فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۱ هستند، تصریح کرد: ۷ آموزشگاه با ظرفیت پذیرش در ۴۲ اتاق در محدوده شهر و روستای پیرچوگان (زیارت سید سلطان محمد(ع) بصورت ثابت، ۳ آموزشگاه در بخش جغین در صورت نیاز و ۱ آموزشگاه و یک سالن ورزشی با ظرفیت ۶ اتاق نیز بعنوان اضطرار در نظر گرفته است.

عبدی بحرینی یادآور شد: در صورت استقبال میهمانان از اماکن اسکان و لزوم خدمات دهی بیشتر به آنها و همچنین وقوع شرایط غیر مترقبه نظیر بارندگی، دو آموزشگاه و یک سالن ورزشی جهت پشتیبانی از ۷ آموزشگاه مجری ستاد اسکان، فعالیت خود را آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودان خاطرنشان ساخت: در هر اتاق دو تخته فرش و دو عدد پتو در نظر گرفته شده است و سایر امکانات رفاهی نظیر یخچال، اجاق گاز و تلویزیون بصورت مشترک جهت رفاه میهمانان تعبیه شده است.

این مسئول لزوم استفاده از اماکن اسکان فرهنگیان در رودان را مراجعه به ستاد پذیرش واقع در دارالقرآن امام خمینی (ره) جنب بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت: کار پذیرش و اسکان فرهنگیان از روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه آغاز و تا روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاظرنشان کرد: در محدوده شهری مدارس دارالفنون، شهید بهشتی، ارشاد و فدک  با ۳۰ اتاق و در زیارت پیرچوگان مدارس مسلم ابن عقیل و فتح المبین با ۱۲ اتاق میزبان میهمانان فرهنگی هستند و آموزشگاه  حجاب با سالن ورزشی بعنوان مدارس پشتیبان و اضطراری در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار