در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که بطرز ماهرانه ای در میان بار پرتقال جاسازی شده بود، کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴ 16 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با مشارکت پلیس همنام در شهرستان بهبهان با اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل مواد مخدردر قالب بار پرتقال در محورهای مواصلاتی "گچساران ـ بهبهان" مطلع و خودرو مذکور را مطابق مقررات متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که بطرز ماهرانه ای در میان بار پرتقال جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ۳ قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد خلافکار را بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان در اسرع اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار