در واکنش به توحش و کشتار آل سعود؛
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان جنایت هولناک و درآور رژیم آل سعود در گردن زدن همزمان ۸۱ انسان مظلوم و بیگناه را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ 16 March 2022
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اقدام اخیر رژیم آل سعود در گردن زدن همزمان ۸۱ نفر ضمن محکوم کردن این اقدام  فجیع  آنرا عملی غیر انسانی عنوان کرد و گفت:چنین اقدامی در رژیم آل سعود، عمل بی‌سابقه‌ای نبوده و این رژیم از انجام چنین جنایت‌هایی ابایی ندارد.
 
وی افزود: به همین دليل است که همواره نخبگان باید نسبت به محکوم کردن چنین جنایت هایی از سوی رژیم آل سعود مواضع جدی داشته باشند.
 
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه رژیم آل سعود آشکارا در جنگ با ملت یمن مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است، تصریح کرد: حکومت عربستان با بی‌توجه به کرامت انسانی، انجام اینگونه جنایات و اقدامات غیرانسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
سردار سرتیپ حسن شاهوارپور خاطرنشان کرد: در این بین نیز نمی‌توان از مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب بویژه دولت آمریکا انتظار واکنش داشت.!
 
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآورشد: رژیم آل سعود به واسطه اتحاد با استکبار جهانی و به منظور دستیابی به اهداف شوم خود، تاکنون عملکرد ننگینی را در بین جامعه اسلامی از خود بجای گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار