جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به دنبال جنایات آل سعود تاکید کرد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».
کد خبر: ۱۰۳۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 15 March 2022

به گزارش تابناک قم، این نهاد حوزوی با صدور پیامی جنایت اخیر حکام سعودی را محکوم کرد که متن این پیام به شرح زیر است:  

 بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اقدام سبعانه رژیم مرتجع و جنایتکار سعودی در اعدام جمعی از شیعیان مظلوم و برخی افراد فعال مذهبی و اجتماعی، بار دیگر حماقت و رذالت حکام سفاک سعودی را آشکار کرد.

رژیم مستبد آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی در منطقه است، و در حالی که هنوز آتش فتنه گری هایش در یمن و سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی شعله ور است و جان و مال مسلمین را می‌سوزاند، بار دیگر دست به جنایت جدیدی زد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایات ضد انسانی این رژیم اعلام می‌دارد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

سکوت و دروغ پردازی‌های نهادهای مدعی حقوق بشر که سالهاست جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند، دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند، چرا که حقیقت انحراف و تزویر آنان اینک بر همه‌ی آزادیخواهان جهان آشکار شده است.

رژیم آل سعود بداند علی رغم میل باطنی آنان، جبهه سرافراز مقاومت و آزادیخواهان و حق طلبان، پرچم عزت و عظمت اسلامی را در حرمین شریفین به اهتزاز در خواهند آورد و این وعده‌ی خدای قادر متعال محقق خواهد شد «ألَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.»

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار