سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی محلات گفت: ۵۱۷ بازرسی از اصناف توزیع اقلام غذایی و خوراکی محلات توسط بازرسان این نهاد با همکاری ادارات صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان در طول ۲ ماه گذشته انجام شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،امیر عربی افزود: ۳۳ واحد صنفی متخلف این شهرستان به‌دلیل رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و ارایه نشدن فاکتور به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
وی یادآورشد: از این شمار واحدهای صنفی متخلف محلات، هشت واحد شامل نانوایی های شهرستان به دلیل رعایت نکردن تعطیلی نانوایی ها، وزن چانه و گران فروشی نان است.
عربی با اشاره به بازدید روزانه بازرسان از اصناف توزیع محصولات کشاوزی در محلات گفت: شهروندان در صورت شکایت از واحدهای صنفی و مشاهده تخلف می توانند موارد را از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صمت و ۴۳۲۲۲۰۲۰ جهادکشاورزی محلات اطلاع دهند و در سریع ترین زمان به گزارش آنها رسیدگی می شود. ۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر یک‌صد و ۷۳ اتحادیه در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند که بخش عمده‌ای از آن‌ها در اراک قرار دارند. ۲ هزار و ۳۳۰ واحد صنفی دارای پروانه در محلات فعالیت اقتصادی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار