کد خبر: ۱۰۳۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 10 March 2022

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در جلسه کمیته مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: سلامت و امنیت روانی مردم بسیار با اهمیت است و لذا برخورد با واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد آتش زا و محترقه در این ایام باید توسط بازرسان مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تداخل صنفی در سطح بازار افزود: تعدادی از واحد‌های صنفی در ایام نوروز مبادرت به عرضه آجیل، شیرینی و سایر کالا‌های پر فروش این ایام می‌کنند که بازرسی اتاق اصناف نباید اجازه فعالیت مغایر جواز کسب و تغییر مقطعی رسته فعالیتی به این واحد‌های صنفی بدهد.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت تسریع در توزیع میوه‌های پیش بینی شده تنظیم بازار در مراکز مشخص تاکید کرد: راه اندازی غرفه‌ها و سازه‌های موقت جهت عرضه میوه شب عید با هدف حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت برای مصرف کننده است و لذا قیمت میوه در این مراکز باید تفاوت معناداری با سایر واحد‌های صنفی داشته باشد.

وی با اشاره به فعال شدن اکیپ ویژه نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه افزود: این اکیپ متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات و پلیس اماکن عمومی است که انتظار داریم با آرایشگاه‌های زنانه متخلف بطور جدی برخورد کنند.

محمدی در پایان از همکاری اصناف در شرایط شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: بسیاری از مالکان واحد‌های صنفی در شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده اجاره بهای دریافتی را از مستاجران نگرفتند یا تخفیف دادند که لازم است مورد تقدیر واقع شوند.
 
لازم به ذکر است هم اکنون سیب و پرتقال با کیفیت مناسب به قیمت حدود کیلویی ۱۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان در سطح شهر همدان قابل خرید است که برابر اعلام تعاون روستایی قیمت میوه ذخیره شده ویژه تنظیم بازار شب عید حداقل ۲۰ درصد از قیمت سطح بازار کمتر در نظر گرفته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار