« هادی حجازی فر» کارگردان فیلم سینمایی « موقعیت مهدی » در نشست رسانه‌ای با از اصحاب قبر شهرستان ارومیه در حوزه هنری آذربایجان غربی بر ماندگاری فیلم سینمایی موقعیت مهدی به عنوان یک سند معتبر تاریخی در تاریخ ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 09 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجازی‌فر در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره بر علاقه شخصی خود به شخصیت های دوران دفاع مقدس، به خصوص لشکر ۳۱ عاشورا به عنوان یک لشکر خط شکن گفت : واقعیت مهدی بخشی از تاریخ دوران دفاع مقدس و بازگویی جانفشانی ها و ایثارگری‌های رزمندگان ایرانی در راستای دفاع از میهن است که بر اساس اسناد و مدارک معتبر تاریخی تولید شده و اکران می شود.

این کارگردان عرصه سینمای ایران افزود : معرفی موقعیت یک فرمانده در کنار جذب مخاطبان به سینماها در راستای آشنایی مردم با شخصیت‌های تاثیرگذار دوران دفاع مقدس و وقایع جنگ تحمیلی از اهداف اصلی بنده در تولید فیلم سینمایی موقعیت مهدی بود.

فیلم سینمایی « موقعیت مهدی » به کارگردانی« هادی حجازی فر» و ایفای نقش بازیگرانی همچون ژیلا شاهی ، معصومه ربانی نیا و روح الله زمانی است که در آن زندگی سردار شهید « مهدی باکری» و نحوه شهادت وی در عملیات بدر به تصویر کشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار