جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: امسال ۱۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 08 March 2022

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی در حاشیه امحای مواد مخدر در استان گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و همه ساله به صورت مستمر طرح‌هایی بدین منظور در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: امسال حدود ۴٫۵ تن انواع مواد مخدر با همکاری همه سازمان‌ها و حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی توسط نیرو‌های سخت‌کوش و سبزپوش انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همه ساله مراسم امحاء مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری و همه سازمان‌ها در سطح استان اجرا می‌شود که در استان قم امسال ۱٫/۵ تن مواد مخدر و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.

وی ضمن قدردانی از سازمان‌هایی که در این راه با پلیس قم همکاری داشتند، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است این طرح کماکان ادامه داشته و با همکاری و حمایت دستگاه قضایی انتظار داریم مردم نیز بیش از پیش به پلیس کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار