کد خبر: ۱۰۳۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 07 March 2022

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان اظهار داشت: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس دو سال گذشته عملا در نوروز امکان سفر فراهم نبود.

به گزارش تابناک همدان از روزانه نیوز، علی مالمیر با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در سه نوبت افزود: امسال با توجه به واکسیناسیونی که انجام شده و تقاضاهایی که برای سفر هست پیش بینی می شود شاهد حجم بالای مسافرین و سفرهای گسترده در مقاصد مختلف گردشگری باشیم.

وی یادآوری کرد: همدان در سال های قبل از شیوع کرونا  خصوصاً در ایامی که  شرایط اقلیمی مساعد بود یکی از مهم ترین مقاصد گردشگران بوده بنابراین براساس تجربیات گذشته و دستورالعمل هایی که ستاد اجرایی خدمات سفر ابلاغ کرده است .همچنین جلسه ستاد استانی خدمات سفر برگزار شده و هماهنگی های بین دستگاهی انجام و تاسیسات گردشگری، کنترل و نظارت ها صورت گرفته که امادگی های لازم برای ارایه خدمات در طول تعطیلات نوروز داشته باشند که خوشبختانه مشکل خاصی نیست و همه امادگی کامل را داریم.


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت:  برنامه های متنوع ای در قالب نوروزگاه ها در اماکن، پایگاه های میراث فرهنگی، جاذبه های گردشگری پیش بینی شده که برگزار خواهد شد.


مالمیر تصریح کرد: طبیعتا دستگاه های دیگر بویژه شهرداری ها نیز برنامه هایی را پیش بینی کرده اند که به محض نهایی شدن و مشخص شدن اطلاع رسانی ها صورت میگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار