سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت 17 اسفند، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 07 March 2022

به گزارش تابناک قم، سجاد عمرانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند ماه، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان انجام خواهد شد.

وی افزود:  علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.samanpl.ir، از پرتال کتابخانه‌ها، از ساعت 1 بامداد روز 17 اسفند تا 24 روز 19 اسفند، نسبت به دریافت کد تخفیف عضویت رایگان اقدام کنند.

عمرانی با بیان اینکه کد های تخفیف در لحظه برای افراد ارسال می شود، تصریح کرد: اعتبار کدها تا پایان سال جاری بوده و شامل هزینه صدور کارت نمی شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا در دو سال اخیر در چند مقطع باعث تعطیلی کتابخانه های استان شد و تعدادی از افراد برای بازگشت منابع امانت گرفته شده به کتابخانه با تاخیر مواجه شدند، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتابها نیز از 11 اسفند ماه تا پایان سال فعال خواهد بود.

وی در پایان خاطرشان کرد: به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین اعیاد شعبانیه، برنامه های متنوع فرهنگی نظیر کتابخانه گردی و نشست های فرهنگی  در کتابخانه های عمومی استان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار