استاندار مازندران در حاشیه حضور خود بر بالین ملی پوش قائم شهری، گفت: وضعیت عمومی قهرمان ما، آرزو حضرتی، ملی پوش تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان براساس گزارش هایی که رئیس بیمارستان دادند، خوب و رو به بهبودی است و کلیه اقداماتی که باید انجام می شد صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 04 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور نوری‎ روز گذشته بر بالین آرزو حضرتی فوتبالیست ملی پوش قائمشهری که به علت سانحه رانندگی در کماست حاضر شد و از نزدیک در جریان وضعیت و روند درمان وی قرار گرفت.

وی در حاشیه حضور خود بر بالین ملی پوش قائم شهری، اظهار داشت: وضعیت عمومی قهرمان ما، آرزو حضرتی، ملی پوش تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان براساس گزارش هایی که رئیس بیمارستان دادند، خوب و رو به بهبودی است و کلیه اقداماتی که باید انجام می شد صورت پذیرفت.

حسینی‌پور نوری تاکید کرد: چنانچه نیاز به انتقال بیمار به تهران یا خارج کشور باشد این آمادگی وجود دارد، هرچند براساس اعلام رئیس بیمارستان همه اقداماتی که باید انجام شود در این بیمارستان صورت پذیرفته است.

وی با بیان این که بیمارستان ولیعصر ( عج ) قائمشهر در شمار بیمارستان هایی است که بدلیل تخصصی بودن از استان های دیگر و حتی خارج کشور پذیرش بیمار دارند، یادآور شد: همه مردم و مسئولین نگران وضعیت این قهرمان ملی هستند و می بایست کمک کنیم هرچه زودتر از این وضعیت خارج شوند.

استاندار مازندران با بیان این این که تحویل پروژه ورزشگاه شهید وطنی از موعد مقرر آن نگذشته است و پیمانکار طبق قرارداد متعهد شده است؛ تیر ماه سال آتی این استادیوم را تحویل دهد، افزود: مسئولیت این پروژه برعهده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران است و بودجه خاصی برای این مجموعه در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. حق با هواداران است و ما هم دوست داریم بازی های نساجی در قائمشهر برگزار شود. طبق قرارداد این استادیوم در تیرماه افتتاح می شود.

انتهای پیام/ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار