معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: کشور سالانه حداقل به ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین نیاز دارد که بخشی از آن را هپکو اراک می‌تواند تامین کند.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 03 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد تیموری در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در بازدید از واحد تولیدی هپکو افزود:واحد تولیدی هپکو اراک یک توانمندی برای کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امید می رود همه نیازهای کشور از طریق تولیدات داخل تامین شود یادآورشد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اولین نهاد دولتی بود که با وجود شرایط هپکو قرارداد کاری با این واحد تولیدی امضا کرد.
معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: این قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه گریدر به مبلغ ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال است که ۵۰ درصد آن به صورت نقدی پرداخت شد.
تیموری اظهار داشت: بدون شک این قرارداد زمینه‌ساز انعقاد قرادادهای کاری بیشتر با هپکو است و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان یکی از مشتریان اصلی هپکو آرزو می‌کند این واحد تولیدی به دوران شکوفایی دهه ۸۰ خود بازگردد.
معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: حدود ۱۰ هزار ماشین‌آلات سنگین راهداری در کشور وجود دارد که عمر آنها بالای ۲۰ سال است و خیلی از آنها باید نوسازی شوند.
وی افزود: این سازمان می‌تواند با هپکو قرارداد ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاهی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار