مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم: کمیته امداد امام در هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند در ۱۰۴نقطه از استان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 03 March 2022

به گزارش تابناک قم، مسعودیان راد گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۱۸ و کددستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۱ ستاره ۰۲۵ مربع واریز کنند.

وی استان قم را دارای رتبه اول در کیفیت کمک‌های مردمی درکشور دانست و افزود: بیش از ۵۱درصد از کمک‌های مردمی به صورت نقدی پرداخت می‌شود که همین سبب تامین نیاز‌های خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد به صورت اقلام نو و با کیفیت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم افزود: علاوه بر جمع آوری کمک‌های مردمی در این نقاط کارکنان کمیته امداد امام به اصناف هم برای جذب بیشتر کمک‌های مردمی مراجعه می‌کنند.

وی معافیت‌ مددجویان اجتماعی در بهره مندی از حامل‌های انرژی آب، برق و گاز را از اقدامات دولت در موضوع محرومیت زدایی خواند و تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد شماره اشتراک قبوض خود را در سامانه soha.emdad.ir بارگذاری کنند.

مسعودیان راد رعایت الگوی مصرف را یکی از شاخصه‌های بهره مندی از این بخشودگی‌ها خواند و افزود: البته اطلاعات هویتی مددجویان در اختیار این سه سازمان (آب، برق، گاز) قرار گرفته است.

دراستان قم بیش از ۴۰هزار نفر در قالب ۲۳هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستندکه ۵هزار نفر از این مددجویان ایتام هستند.

مردم قم در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا ۱۷میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار