معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خوراکی در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 02 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ابراهیم شکیبا اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال دراین راستا بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر و روزانه بر فعالیت مراکز وکارگاه‌های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران‌ها و سایر مراکز هدف نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.

وی افزود: بازرسی به صورت هدفمند و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در دستور کار این تیم‌ها قرار دارد و این بازرسان از کلیه مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.

شکیبا گفت: تاکنون بیش از ۳۷۵ بازدید از مراکز هدف انجام شده و بیش از۳۵ اخطار بهداشتی صادر و ۱۰ مورد ازکارگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به شیوع ویروس امیکرون در استان، تصربح کرد: این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

شکیبا با بیان اینکه تمامی تلاش ما این است امسال با توجه به شیوع امیکرون با همراهی مردم به گونه‌ای ویژه عمل کرده، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کرده و از تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان جلوگیری کنیم، درخواست ما از مردم این است که با رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در مراکز تجمعی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان، خادمان بهداشت را در مسیر برقراری سلامت مردم عزیز استان همراهی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است و مجموعه دانشگاه در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی هم استانی‌های عزیز، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار