سریال زندگی نامه سرلشگر خلبان شهید عباس دوران در شیراز ساخته می شود
کد خبر: ۱۰۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 28 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: تفاهم نامه ساخت سریال زندگی نامه سرلشگر خلبان شهید عباس دوران بین سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و حجت الاسلام محمدی پور مدیر کل بنیاد شهید فارس به امضا رسید.

سهرابی مدیرکل صدا و سیما‌ی فارس در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفراس با حضور قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، گفت: این سریال با عنوان ققنوس در ۲۶ قسمت چهل و پنج دقیقه‌ای زندگی شهید دوران از کودکی تا شهادت را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: نگارش این سریال که قرار است با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و صداوسیما و ارتش ساخته شود، آغاز شده که انتظار می‌رود تا پنج ماه آینده ساخت سریال کلید بخورد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس گفت: این سریال توسط یک گروه حرفه‌ای در شهر‌های شیراز، بوشهر، همدان، تهران و حتی خارج از کشور تصویربرداری خواهد شد.

سهرابی ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده سریال ققنوس آماده پخش از سیمای جمهوری اسلامی ایران شود.

او همچنین از ساخت سریال زندگی نامه حضرت احمدبن موسی شاه چراغ(ع) در شیراز پس از ساخت سریال ققنوس خبر داد و افزود: صدا و سیمای مرکز فارس تاکنون زندگی نامه بیش از پنجاه شهید گلگون کفن استان فارس را در قالب مستند تهیه و تولید کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار