خطیب جمعه شیراز افزود: در زمینه‌ امور تربیتی محور اصلی آموزش و پرورش کشور است، اما نهاد‌های دیگری همچون بسیج، حوزه و دانشگاه هم نباید در این زمینه کوتاهی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 26 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر و رایزنی‌های اقتصادی دولت با کشور‌های مختلف، از فعالان اقتصادی خواست با بهره گیری از فرصت‌های جدید و تعریف مسیر‌های جدید تجاری، رونق اقتصادی را برای کشور به وجود آورند.

امام جمعه شیراز امروز در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مسیر ایران نزدیک ترین و امن‌ترین راه برای تجارت است که می‌تواند مبدا ارتباطات شرق و غرب جهان باشد و لازم است از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، بر لزوم توجه ویژه به امور تربیتی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر به خوبی به امور تربیتی در جامعه پرداخته نشود نسل‌های بعدی دچار مشکل خواهند شد.

خطیب جمعه شیراز افزود: در زمینه‌ امور تربیتی محور اصلی آموزش و پرورش کشور است، اما نهاد‌های دیگری همچون بسیج، حوزه و دانشگاه هم نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

او گفت: یکی از مباحثی که در زمینه‌ امور تربیتی مطرح می‌شود سبک زندگی است که در طول سالیان قبل بحث‌های آموزشی آن پیگیری شده، اما متاسفانه بعضی رفتار‌های غربی به این موضوع رخنه کرده که با این کار مخالف هستیم و پالایش آموزش سبک زندگی بر پایه‌های اصیل و انقلابی باید مد نظر مسوولان متولی قرار گیرد.

امام جمعه شیراز همچنین از مردم و مسوولان خواست در مناسبت‌های پیش رو بویژه سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) با برنامه ریزی دقیق زمینه‌ انجام حرکت‌های فرهنگی ارزشمند را فراهم و در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار