مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: ۳۰۶ واحد از تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگری نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 22 February 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی مصطفی مرزبان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: طی دو سال اخیر، شرایط کرونایی حاکم بر کشور، در واقع سفرهای نوروزی را متوقف کرد و ستاد نیز عملا جلسات خود را در سطح اداره کل برگزار می‌کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به صدور احکام روسای کمیته‌های ستاد توسط استاندار مرکزی، اظهارداشت: استان مرکزی ۶۲ پروژه فعال گردشگری در حال ساخت دارد که به بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند و در بحث صدور پروانه ساخت جزو استان های برتر به حساب می‌آید.
مرزبان با اشاره به فعالیت ۳۰۶ واحد تاسیسات گردشگری فعال در قالب تاسیسات ۱۷ گانه در استان، گفت: در سال جاری ۵ واحد به تاسیسات گردشگری استان اضافه شده است و در حال حاضر نیز ۸۶۲ اتاق با ۳۰۴۰ تخت آماده پذیرایی از گردشگران ورودی به استان است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اضافه کرد: از طریق تسهیلات رفاهی برای گردشگران منابع خوبی در اختیار تاسیسات گردشگری قرار گرفته به طوری که ۱۷۸ پرونده معرفی به بانک شده و بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات با ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی ارائه شده است، همچنین ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار