مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: محموله بزرگی از داروهای قاچاق که از چند کشور همجوار به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود در محل دپوی این داروها در اهواز کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 21 February 2022

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان تعدادی از قاچاقچیان دارو در استان خوزستان دستگیر شدند و با دستور مقامات قضایی ، انبارهای غیرمجاز دارو پلمپ و داروها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد.

بر اساس بررسی انجام گرفته ، این داروها قاچاق و فاقد مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد انتقال، نگهداری و بسته بندی آنها صورت می‌گرفت و با قیمت چند برابری در بازار به فروش می‌رسید.

این گزارش حاکیست:این محموله بزرگ بالغ بر ۱۳۵ هزار واحد دارو از ۲۳۵ نوع داروی مختلف در زمینه‌های قلب و عروق، اعصاب و روان، مکمل ها، داروهای غیرمجاز دارای ترکیبات مخدر و ... بود.

بنا به اعلام این روابط عمومی، توزیع این داروها در جامعه می‌توانست خطر بزرگی برای سلامت عمومی داشته باشد که با هوشیاری و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) شبکه توزیع این داروها پیش‌از ورود به بازار شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم خوزستان خواست برای پیگیری عوامل اختلال و توزیع غیرقانونی دارو، گزارش‌های خود در را خصوص قاچاق و تخلف مربوطه به شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات استان خوزستان و یا شماره ۳۲۲۳۲۳۵۲ مرکز رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو این دانشگاه اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: اقلام دارویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار