فرماندار شهرستان کنگاور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: در شهرستان با افزایش آمار بستری ها و مبتلایان به سویه اومیکرون مواجه هستیم، لذا لازم است شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جدی باشند و برای تزریق دوز سوم واکسن هرچه زودتر اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 21 February 2022

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان مناسب نیست و آمارها رو به افزایش است و در شبانه روز گذشته حدود 30 نفر بستری داشتیم.

وی در خصوص محدودیت های اعمال شده، بیان کرد: آنچه ستاد استانی کرونا ابلاغ کند اعمال می کنیم مانند غیرحضوری شدن مدارس، محدودیت تردد و حضور کارکنان ادارات است به یک سوم که عملی شده است.

فرماندار شهرستان کنگاور با بیان اینکه با توجه به افزایش آمار ها بهتر است تعطیلات افزایش یابد، خاطر نشان کرد: در هر صورت تابع ستاد کرونا هستیم، سالن ها نیز با یک سوم ظرفیت فعالیت می کنند، اطلاع رسانی های لازم نیز بیشتر از طریق فضای مجازی انجام می شود.

الماسی تصریح کرد: مراکز ۱۶ساعته ما فعال است اما با توجه به آمار موجود نظر پزشک در خصوص سویه امیکرون در نظر گرفته می شود، بیمارستان شهید چمران شهرستان پذیرای بیماران کرونایی در کنگاور است.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شلوغی های بازار شب عید از مردم می خواهیم علاوه بر  رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هرچه زودتر برای تزریق دوز سوم کرونا اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار