معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تأخیر در صدور مجوزهای و گرانی سیمان بهره‌برداری از پل دوم تقاطع غیر همسطح گز را با مشکل مواجه کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 14 February 2022

سعید خدابخشی با اشاره به روند بهره برداری از پل دوم تقاطع غیر همسطح گز اظهار داشت: این پل دارای ۶۱ متر و ۴۲ سانتی‌متر طول و ۱۴ متر و ۶۰ سانتی‌متر عرض دارد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه چهار عدد ستون استفاده شده است، افزود: برای بهره برداری از پل دوم تقاطع غیر همسطح گز یک هزار و ۵۵۴ متر مربع خاکبرداری شده و ۳۱ هزار و ۱۶۹ متر مکعب خاکریزی داشته‌ایم.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه بهره برداری از پل دوم تقاطع غیر همسطح گز در مساحتی یک هزار و ۴۸۷ مترمکعب بهره برداری شده است، اضافه کرد: برای این پروژه یک هزار و ۸۴۰ تن آسفالت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل دوم تقاطع غیر همسطح گز از اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: قرار است این پروژه در بازه زمانی یک ساله به بهره برداری برسد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه پل دوم تقاطع غیر همسطح گز در ورودی اصلی شهر گز و محل تقاطع اتوبان معلم قرار دارد، گفت: با بهره برداری از این پروژه از ترافیک پل شهدای گز کاسته خواهد شد و دسترسی به جنوب شاهین شهر و سنگبری‌های منطقه صنعتی محمود آباد تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه پل دوم تقاطع غیر همسطح گز در سه موقعیت شرقی و غربی و رفوژ میانی در حال احداث است، گفت: بتن ریزی این پروژه انجام شده است و روند اجرای پروژه بسیار مطلوب است.

خدابخشی تأخیر در صدور مجوزهای لازم، ترافیک اتوبان معلم، جنس زمین حفاری، بالارفتن قیمت سیمان و آرماتور و … را از دلایل تأخیر در بهره برداری از این پروژه عنوان کرد و افزود: همه توان خود را برای بهره برداری از این پروژه در زمان مناسب خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :