رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امداد رسانی و رها سازی ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در گردنه علی آباد شهرستان تفت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 13 February 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد؛ سید قاسم گلشن گفت: در تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یزد، مبنی بر گیر افتادگی چند دستگاه خودرو در گردنه علی آباد بدلیل برف و یخ زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه شد.امدادرسانی به بیش از ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار در گردنه علی آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در ادامه گفت: بلافاصله پس از اعلام، یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با بکارگیری یک دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.


گلشن افزود : نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه با همکاری نیرو‌های همکار اداره راهداری و پلیس راه، ۳۵ دستگاه خودرو گیر افتاده در برف شامل تریلی ، اتوبوس و سواری را رهاسازی و به مکانی امن هدایت کردند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه و نیاز به امدادرسانی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی در هر ساعت از شبانه روز با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار