تابناک- فرماندار حاجی آباد نسب امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 10 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان  فرماندار شهرستان حاجی آباد همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در دیدار با خانواده شهید عبدالحمید سالاری، اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان گفت: خون شهیدان و صبر خانواده های این عزیزان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
علی خرم نسب امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.
وی اظهار کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان فراهم کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد هم در این دیدار گفت: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.
سرهنگ پاسدار محمد سالاری افزود: مسئولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار