جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۵ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف۶۰ کیلو گرم تریاک، در بازرسی از خودروهای آنان در عملیات های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اراک خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" یوسف سپهوند " افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در انجام تحقيقاتي از فعالیت گسترده ۵ توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، افرد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که آنها با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به داخل شهرستان اراک می باشند.
سرهنگ سپهوند افزود: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ اراک به محل عبور خودروهای مورد نظر در محورهای مواصلاتی استان مرکزی اعزام و سرانجام موفق شدند در یک عملیات مشترک، و پس از تعقیب و گریز خودروی سواری حامل مواد مخدر را در هنگام ورود به استان متوقف و ۳ سرنشین آن را دستگیر کنند.
این مقام مسئول با اشاره به کشف ۶۰ کیلو تریاک در بازرسی مأموران از خودروی مورد نظر اظهارداشت: در ادامه این عملیات دیگر خودروی سواری نیز که نقش اسکورت خودروی حامل مواد مخدر را برعهده داشت، توقیف شده و هر ۲ سرنشین آن نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد : ۵ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار