مرحله دوم جشن عاطفه ها ، هشتم مهر ماه در 4 هزار و 800 مدرسه استان فارس برگزار می شود .
کد خبر: ۱۰۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 29 September 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت : جشن عاطفه ها هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور با شعار مهر در انتظار همدلی و با همکاری خیرخواهانه دانش آموزان و اولیای آنان برگزار می شود.

محمد بدری با بیان این که این جشن به مدارس اختصاص یافته و خود دانش آموزان در این برنامه خیرخواهانه مشارکت فعال دارند ، افزود : مرحله دوم جشن عاطفه ها در استان فارس با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی در 4 هزار و 720 پایگاه مدارس برگزار می شود.

وی گفت :تمامی وجوهات جمع آوری شده و کمک های دانش آموزان به صورت صد در صد توسط مدیران مدارس و با نظارت کمیته امداد در اختیار دانش آموزان نیازمند و محروم همان مدرسه قرار می گیرد و صرف نیاز های فوری و حساس دانش آموزان نیازمند می شود.

وی با بیان اینکه تمامی اقداماتی که در حوزه جمع آوری و توزیع کمک ها و هدایای مردمی صورت می گیرد بر عهده آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی است افزود:در برپایی این مراسم کمیته امداد صرفا بر نحوه اجرای کار و آمار و توزیع نظارت دارد.

بدری از توزیع بیش از 700 هزار پاکت برای جمع آوری کمک در بین دانش آموزان خبرداد و افزود : شماره حساب 0101273072000 نزد بانک ملی نیز آماده دریافت هدایای مردمی است.

وی با اشاره به اینکه مردم نیک اندیش فارس در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند از مردم خیر استان فارس خواست تا امسال نیز باشکوه تر از گذشته این نهاد را در رسالت خطیر محرومیت زدایی یاری دهند.

بدری افزود: در استان فارس بیش از 35 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که برپایی جشن عاطفه ها و کمک های مردم نوع دوست و نیک اندیش در آغاز سال تحصیلی میتواند بخش زیادی از مشکلات آنان را برطرف کند.

سال گذشته در جشن عاطفه ها که در یک مرحله برگزار شد 4میلیارد و 800میلیون تومان کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار