مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی هفت سواران در روستای فرنق با حضور استاندار مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 02 February 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: اقامتگاه بوم گردی هفت سواران با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان خمین و برخی مسولان استانی و شهرستانی، بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی در روستای فرنق افتتاح شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی یادآورشد: این اقامتگاه در زمینی به مساحت حدود ۵۵۰۰ متر مربع و با ۱۴ واحد اقامتی به مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع, به بهره برداری رسید.
مرزبان اضافه کرد: اقامتگاه شامل یک سفره خانه سنتی، سالن غذا خوری و تعداد ۳۰ آلاچیق ۱۲ متری با فضای سنتی، استخر بزرگ آب و فضای سبز مطلوب از دیگر امکانات این واحد خدماتی است.
او با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری این پروژه که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده ۲۵۰ میلیارد ریال است ادامه داد: افتتاح این طرح در فاز اول آن ۱۵ نفر اشتغال بصورت مستقیم و ۵ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه سایت درمانی گردشگری سلامت این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید گفت: با راه اندازی این پروژه ۳۰ نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار