این گونه آرا حس رقابت سالم را از بین می‌برد و این روند این شایبه را بوجود می‌آورد که امسال میخواهند هر طور شده تیم استقلال را پس از ده سال قهرمان کنند .
کد خبر: ۱۰۲۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 02 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، با اعلام شدن رای کمیته انضباطی و تایید رای توسط کمیته استیناف در مورد بازیکن گل گهر تیم پرسپولیس بیشترین ضربه را خورد .

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس با اعتراض به رای کمیته استیناف گفت:

کِش دادن این پرونده و بررسی آن توسط کمیته استیناف گویای خیلی چیزهاست. حرف ما پرسپولیسی‌ها این است که به فرض هم تخلفی رُخ داده باشد عوامل فدراسیون و سازمان لیگ مقصر اصلی هستند.

اما مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در دفاع از خود گفته است شما وقتی به بانک مراجعه کرده و کارت شناسایی ارائه می‌دهید مسئول جعلی یا اصلی بودن کارت ملی شما خودتان هستید نه بانک؟!

این هم از آن حرف‌هاست. دریک بانک ممکن است روزی ۵۰۰ نفر مراجعه کننده وجود داشته باشد اما در کل سال مگر چند بازیکن خارجی به ایران می‌آیند که استعلام گرفتن ازجعلی یا اصلی بودن مدرک آنها سخت باشد؟ شاید سرجمع تعداد این بازیکنان خارجی با توجه به گرانی دلار و مسائل دیگر به ۲۰ نفر هم شاید نرسد! این حرف‌ها فرار به جلوست. به نظرم این تصمیم و حکم ایراد اساسی دارد و عدالت درآن رعایت نشده است.

چرا این حرف را می‌زنید؟

مگر امتیاز دادن الکی است؟ مگر از کیسه خلیفه می‌بخشند که ۲ امتیاز به استقلال و ۳ امتیاز مفتی به سپاهان می‌دهند؟ این کارها جالب نیست. شاید با خودشان می‌گویند پرسپولیس ۵ سال پشت سرهم قهرمان لیگ برتر شده و دیگر کافی است. نوبت سایر تیم‌هاست که قهرمان شوند! آیا این دیدگاه توجیهی دارد؟ تیمی باید قهرمان شود که شایستگی بیشتری داشته باشد. این جور تصمیمات به اصل فوتبال و رقابت جوانمردانه لطمه خواهد شد.

به هر حال، این گونه آرا حس رقابت سالم را از بین می‌برد و این روند این شایبه را بوجود می‌آورد که امسال میخواهند هر طور شده تیم استقلال را پس از ده سال قهرمان کنند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار