به مناسبت ایام الله دهه فجر ۸۷ طرح مخابراتی و همراه اول با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان یزد به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 01 February 2022

«محمدرضا زارع» مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این باره اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۸۷ طرح مخابراتی و همراه اول در زمینه‌های تاسیس، توسعه و نصب در سطح استان، راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

وی توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در سطح استان را از اهداف مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: اجرای فیبرنوری، توسعه ظرفیت سوئیچ و کافونوری و جایگزینی کافونوری به جای سوئیچ مراکز از جمله طرح‌های دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد افزایش پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پر سرعت همراه اول در سطح استان توضیحاتی را بیان کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشترکان تلفن همراه ۳۳ طرح همراه اول که شامل ایجاد سایت جدید، ارتقا تکنولوژی، تعویض و جایگزینی سایت‌ها و ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی سایت‌های BTS است، در این ایام در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع در پایان خاطرنشان کرد: نصب سوئیچ دیتا ، افزایش ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی وایجاد بستر ارایه سرویس سرینو از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در دهه فجر است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: افتتاح ، دهه فجر ، مخابرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار