شهردار اراک درباره اشراف ساختمان‌ها به پارک بانوان اراک گفت: هیچ اشرافی در ساختمان‌ها در پارک بانوان وجود ندارد و این دروغ است، البته پارک بانوان به‌واسطه کرونا نتوانست خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 29 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا کریمی افزود: پارک بانوان کنونی در شرق اراک است و اگر منطقه مناسبی در غرب اراک پیدا کنیم پارک بانوان شماره ۲ را نیز راه‌اندازی می‌کنیم.
دکتر کریمی درباره هزینه کرد زیاد بودجه فرهنگی با بازدهی کم گفت: در شادی و نشاط ما روز جمعه اول بهمن جام پرچم را با حضور ۲ هزار نونهال با نام شهید سلیمانی شروع کردیم و تا دهه فجر ادامه دارد که هم شاد و با نشاط و هم کم‌خرج بود.
شهردار اراک با تأکید بر اینکه یکی از سیاست‌های قطعی ما مبارزه با فساد است، گفت: جلوی فساد می‌ایستیم و هزینه آن را هم می‌دهیم اما باید ساختار آن را ایجاد کنیم تا فساد واقع نشود، راهکار شفافیت است و ما در حال طراحی اپلیکیشنی هستیم تا مردم امورات مرتبط با شهرداری را از طریق آن انجام دهند.
دکتر کریمی با بیان اینکه درخصوص وضعیت اتوبوسرانی مطلقاً حق با مردم است، گفت: در اراک به ۲۰۰ اتوبوس نیاز داریم تا زمان انتظار مردم کمتر و ناوگان اتوبوسرانی نو شود، در زمانی که بنده به شهرداری آمدم ۷۰ اتوبوس فعال بود که امروز به ۸۳ دستگاه رسیده و ما اخیراً برای خرید حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس ۱۶۲ میلیارد قرارداد بستیم که طبق برنامه بودجه ۱۴۰۱ نیز به دنبال اضافه کردن هر ماه یک دستگاه اتوبوس هستیم.
وی درباره توسعه فضای سبز، گفت: این یکی از سیاست‌های شهرداری است که در این زمینه شهرداری می‌خواهد ۳۵۰ میلیارد هزینه کند، هرچند برخی فضاها مثل در اختیار گرفتن زمین‌های دره گردو و باز طراحی پارک شهید باهنر برای توسعه دارای مشکلاتی هستند.
دکتر کریمی ادامه داد: برای ایجاد فضای نشاط و ورزش برای جوانان در مناطق مختلف باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و برای جوانان فضای ورزشی ایجاد شود.
شهردار اراک گفت: شهرداری برای پارک دوستدار کودک در پارک‌ها برنامه دارد البته همه برنامه‌های کودکان با شهرداری نیست ولی برنامه ما ایجاد دو پارک مهارتی با جذب سرمایه‌گذار و پارک دوستدار کودک است.
وی ادامه داد: شهرداری برای تفکیک زباله از مبدأ برنامه دارد که در حال رایزنی با شرکتی برای طراحی اپلیکیشن در این رابطه هستیم.
دکتر کریمی درباره معضل زباله گردی هم گفت: وضعیت زباله گردها برگرفته از وضعیت اقتصادی کشور است که ما تصمیم گرفتیم آن‌ها را در شهرداری به کار بگیریم که البته استقبال نمی‌کنند و می‌گویند درآمد ما از این کار بیشتر است بنابراین حل این معضل نیاز به کار فرهنگی دارد و صرفاً با شهرداری نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار