برای ادامه طرح کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و گرمسار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 24 January 2022

 نماینده ویژه مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در زمینه وضعیت طرح کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار گفت: اعتبار مصوب ملی و استانی این طرح در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال بود که مقرر شد با موافقت اداره کل راه و شهرسازی در ساخت پل مربوط به کمربندی عبوری از سفیدشهر هزینه شود.
جواد نائینی، مجموع اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این طرح را تا پایان بهره برداری بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های زیربنایی مهم شمال استان اصفهان است که موجب خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان‌های اصفهان، تهران و سمنان با یکدیگرمی شود.
وی گفت: کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محور‌های جنوبی به محور‌های پایتخت و شمال کشور از مزیت‌های ساخت این محور مواصلاتی است.
نماینده ویژه مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل این طرح ملی، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی (ع) و نهایتا دماوند ایجاد می‌کند.
طرح کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال به گرمسار از شهر بادرود نطنز آغاز شده است و با عبور از میدان امام علی (ع) در کاشان و شهر و روستا‌های شهرستان آران و بیدگل به چرمشهر ورامین، تهران و گرمسار در استان سمنان متصل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار